FärdigPIP:at för i år

Sista dagen på semestern är kommen och jag kunde inte vara slöare. Var tvungen att gå upp vid nio för att säga hejdå när alla åkte hem till Järna men eftersom jag inte kom förrän fyra inatt så la jag mig på soffan efter en stund.
Och blev liggandes till ett, riktigt skönt var det.

Jag har haft ruskigt skoj torsdagen var helt okej men lite tråkigt eftersom jag körde men både fredag och lördag var riktigt roliga. Förutom att jag igår fick böter på 500 KRONOR för att jag drack på allmän plats!!! Vi är fem personer som står och dricker i en korsning på väg till festivalen och polisen stannar och pekar på mig och säger åt mig att komma fram. Sen får jag visa min legitimation och skämmas medan konstapeln sriver ut en bot på en halv tusenlapp. PINSAMT!

Tur att vi hade riktigt roligt sen när Mustasch spelade så att det var värt dem extra 500, deras konsert var grym, jag är helt stel och öm i nacken eftersom vi stod längst fram och trängdes. Fick en handduk som gitarristen slängde ut, vad jag nu ska med den till. Hälsade på sångaren o tog hand sen när han var på väg därifrån. Det var nog den roligaste konserten jag varit på sen Savage Garden tog min oskuldi Globen för typ hundra år sen. Ingenting slår den.

Har hittat en ny kompis, jag och Ellen som kommer från Kanada som jobbar på Aeroservice hade riktigt roligt tillsammans. Vi hängde hela festivalens två sista dagar.
Jag längtar till PIP 2009!

Börjar sex imorgon bitti och jobbar sen sex av sju dagar, riktigt mysig start på arbetet efter semestern. Så nu ska jag njuta in i det sista och bege mig tillbaka till soffan och titta på film o äta upp dem sista mjuka ostbågarna. Dem är perfekta idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0