Sjukdom & ensamhet

Semestern hann inte mer än ta slut så blev både jag o Johan sjuka. Han var hemma från jobbet tis o onsdag och jag torsdag, fredag och sen imorgon.
Fick hostmedicin av Madde men det äe fel sort så den hjälper ingenting vilket är skitdrygt eftersom jag snart hostar upp mina lungor. Jag fick Cocilana Etyfin som innehåller morfin men den är slemlösande, jag skulle behöva Mollipect som är dämpande. Det är ju alltid självklart värst på kvällarna när man ska försöka sova.

Nu har Johan och Viggo åkt och lämnat mig ensam ända till på söndag kväll. Det blir alltid hemskt tomt när hunden också är borta, han är ju alltid vid min sida annars.
Det blir superskönt på söndag när båda kommer tillbaka. Jag längtar redan dit, under tiden får jag hålla tillgodo med hans täcke o bärbara dator. Alltid nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0