Hemsida vs blogg

Orkar inte uppdatera hemsidan längre, den är så krånglig. Funkar inte att lägga in bilder i dagboksinläggen så jag måste göra ett fotoalbum varje gång jag vill lägga ut en bildo det blir för långsökt.
Så nu ska jag alltså göra som precis alla andra o blogga.
Jag tror ju verkligen inte att någon är intresserad av att läsa vad jag gör i mitt liv men någon fattig stackare utan liv kanske får för sig att det är en bra idé.
Kan ju alltid prova.
Blir ju bara fler o flera på Övergården så jag får mer o mer att berätta.
Hade hoppats på getter till helgen men dem var redan sålda. Verkar som att alla vill ha dvärggetter i mellansverige. Riktigt svårt att få tag på. Tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0