Svar på kommentarer

Är det här någon mobbingsida?? Tror alla att jag är helt slut i huvudet, det verkar som om folk tror att jag hämtar katter för att ta hem och ha ihjäl. Det låter på kommentarerna som om jag släppt katterna rakt ut i skogen.
Varför läsa en blogg där någon man inte känner skriver för att bara svara och vara elak. Tror ni att jag njuter av att katterna är borta??
Jag hade gjort iordning ett hörn i vår lagård där alla saker från förra hemmet fanns, deras filtar, deras säng, klöspelare mat och vattenskålar och deras kattlåda.

Om jag hade vetat att Elsa skulle smita ut till ladudelen där vi förvarar hö och andra saker genom en liten glipa i dörren och sen försvinna så hade jag ju naturligtvis aldrig hämtat katterna, tror folk att jag sitter hemma och skrattar av glädje för att Elsa kanske är död. Då hade det varit mer humant att ta dem till veterinären.

Den tidigare ägaren har hela tiden vetat om att katterna aldrig skulle få bo i huset eftersom jag är allergisk. Om hon hela tiden vetat om att katterna skulle få bo i lagårn och skulle släppas ut i den och hon trodde minsta lilla att det inte skulle gå bra så hade hon nog inte lämnat katterna till mig. Men nu blev det som det blev och helt plötsligt är jag en djurplågare av sällan skådat slag och det går bra att skylla allting på MIG! JAg vet att det var jag som släppte dem i lagårn men det var ju för tusan där dem skulle bo.
Skärp er för fan!

Kommentarer
Postat av: madde

bra sagt....

2008-07-29 @ 21:18:41
Postat av: Marika

Om du tror att vi skrev så för att vara elaka så har du fel. Den tidigare ägaren trodde nog att de skulle få vänja sig sakta men säkert, koppel och så vidare... Skönt att veta att den ena är tillbaka, ge bara inte upp om den andra!

2008-07-30 @ 10:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0