Tältsovning & brutna fötter

När det är mindre än en månad innan Susana, Jeimys syster åker hem till Colombia så går Jeimy och bryter foten. :-(
Var ute i lördags och hade nya högklackade skor, skulle gå över en gräsmatta men snubblar och det gör ont som fan men ändå går hon ända till bilen och åker hem och lägger sig. Men imorse när hon vaknade så skrek hon av smärta, det blev akuten och gipsad fot upp till under knät. i 10 veckor!!!!!
Tur att vi redan har varit på Liseberg för nu blir Jeimy liggandes på soffan ändå tills Susana åker hem. Inte så illa kanske men när jag var där ikväll så hade hon sååå ont och var riktigt deppig. Vilket är fullt förståeligt. Hon kan ju inte ens bada om det blir något sommarväder nån gång.


Så här såg jag ut imorse när jag vaknade, och jag vet att vi är galna Madde men det är så mysigt att sova i tält. Vi har ju liksom semester och om man inte har tid att åka bort så kan man väl få slå upp ett tält på gården. Det var hur mysigt som helst vill jag tillägga. Första gången Viggo tältade men det gick hur bra som helst. Han är så underbar, nöjd med vad som helst, bara han får vara nära oss.

 

Imorgon hämtar vi katterna i Örebro, ska bli spännande att se hur allting blir.
Pratade med mamma idag, på torsdag kommer mamma, pappa, Daniel o Maja och stannar ändå till på söndag. Ska bli sååå skönt.

Försöker övertala Johan att vi ska krypa in i tältet igen men han verkar ganska negativ ikväll, kanske beror på att det spöregnat hela dagen, men det skulle ju bara förhöja mysighetsgraden, tycker jag iaf...

Kommentarer
Postat av: madde

jo men ett på natten är väl inte så normalt att sätta upp ett tält=)

2008-07-21 @ 11:00:35
Postat av: Sofie

Haha underbart med tältningen...

Tycker också att det skulle höjt mysighetsgraden! Finns ingen bättre än att lyssna på regn, eller doften efter regn bredvid sin käresta.

Kram!

2008-07-21 @ 22:40:36
Postat av: Alexzandra

Fan va mysigt!! :) Men varför sov du i tält? Eller vare bara för skojsskull?

2008-08-09 @ 15:57:47
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0