Göteborg o allt annat.

Mycket händer på jobbet. Andera ska sluta o det bara surrar i bikupan som aldrig förr.

Mamma blev av med körkortet och jag är sååå ledsen för hennes skull.

Vi var i Göteborg o hade jätteroligt o mysigt, gick på supercross på Ullevi med Tommy, hans brorsa Tomas, Ellen och hennes pojkvän Ryan och jag och Johan. Men JOhan tappade våra två biljetter så vi var tvungna att köpa nya för att få gå in.... tur som attan att det fanns biljetter kvar annars hade allt blivit pannkaka.
Bodde på Scandic Rubinen, det bästa Scandichotellet jag provat hittills, plus att vi bara betalade 790 för ett dubbelrum o frukost. Tänk att det någon gång ska löna sig att jobba på Statoil.

Sen på lördagen gick vi på Liseberg allihopa plus att Johans barndomskompis Knot och han höggravida flickvän Tess kom o hälsade på. Vann en asstor kexchoklad plus chipspåsar. 36 chokladkakor är det... nu har jag lördagsgodis ett tag.
 
Nu ska vi äntligen försöka sätta upp taklisterna i det nya sovrummet så att det blir klart nån gång.

Födelsedagskalas den 4:e oktober, Ellen, Ryan, Tommy, Annie, Marie & Johannes, Martin o Madde, jag och Johan och förhoppningsvis några till.

Dagens mat: Kyckling och kantarellrisotto

Dagens rätt: Plockade gula kantareller igen, nu tror jag att skogen här är helt tom, men min frys är full.

Dagens fel: MIn mamma är i stort sett den mest oskyldiga människan som finns men blev ändå av med körkortet. Härmed uppmanar jag alla att lätta lite på gasen...

Dagens låt: Den där med en kille som sjunger Big world, vad heter gruppen/artisten? Kom kanske i början på 90-talet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0