Jag gråter

Varför är vi inte tacksamma för allt vi har?
Varför är jag inte världens lyckligaste över att älskas av så många människor och ha så mycket att glädjas över?
Jag läste de här tre bloggarna och grät så nu är ögonen alldeles svullna och nu lovar jag att tacka gud om han finns varje dag för allt som jag har här i livet.
Jag är så otrolig glad över min fina familj.
Johan är det härligaste jag vet, jag önskar att vi alltid kommer att leva för varandra.
Viggo är min ständiga följeslagare, min bäste vän som förgyller alla mina dagar.
Mina vänner som jag ska bli bättre på att uppskatta och umgås med.
Johans familj som jag alltid (nästan) känt mig otroligt välkommen i, i alla dessa långa tio år.

Läs några inlägg i dessa bloggar och sov sen gott och när ni vaknar imorgon så gör det absolut bästa utav dagen.

jagefrisk.blogg.se
levaidag.blogg.se
therealcolombo.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Har redan läst dem! Å jag pallar inte ett inlägg utan att ögonen är fyllda :-S



Läs boken "En sorts kärlek" säger jag bara. Den är hemsk men ändå så otroligt vacker!

2008-10-20 @ 16:33:31
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0