Mobil

Widebase.se suger riktigt jävla ordentligt.
Jag beställde en mobil som inte tillverkas längre, jag betalde för den och dem skrev att dem skickade den för en vecka sen. Ringde idag och frågade och då har den utgått, finns itne att få tag på. Hade dem tänkt berätta det för mig lr? OM jag inte ringt så hade ingenting hänt, dem hade suttit där med mina 1355:- och jag hade suttit utan telefon. Vi kom överens att dem skulle sätta tillbaka pengarna på mitt konto samma dag eftersom jag inte ville ha telefon som de erbjöd mig istället.
Inte en ursäkt eller nånting....

Skickar ett mail till dem med mitt kontonummer och får som svar att dem fick in en Nokia 5300 idag som dem skickar på en gång. Hur kan dem få in en mobil som inte finns att få tag på längre?? Med tanke på kommentarerna som finns på priskjakt.se så tvivlar jag på att telefonen kommer vara sprillans ny men det visar sig väl. Så trött jag blir.
Jag vill inte ha deras telefon, jag vill ha mina pengar som vi kom överens om, så att jag kan köpa en mobil nånannastans. Nu kommer jag ju få dras med jubelidioter om det blir något krångel o jag vill använda garantin.
Känns ju knappast som att jag litar på dem där borta.Blä!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gu vad segt!! Jag har försökt ringt dig i heljen men inte fårr svar för jag trodde u fått den, men då förklara de en del:)

2008-09-16 @ 13:50:46
Postat av: madde

hur går det för dig och mobilen????

2008-09-21 @ 22:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0